Svetujemo vam, da naročene izdelke pregledate ob prevzemu in nas v primeru morebitnih nepravilnosti čim prej obvestite. Če opazite, da je predmet ali paket fizično poškodovan, manjka vsebina ali kaže znake odpiranja, ko prejmete pošiljko, morate sprožiti odškodninski postopek. V ta namen paket prinesite na pošto takoj, ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v 30 dneh po prejemu paketa ter izpolnite in podpišite zapisnik o poškodovani pošiljki.

 

Odstop potrošnika od pogodbe

Potrošnik (to velja samo za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prejema artiklov obvesti podjetje (e-pošta: info@zareksrece.si), da odstopi od pogodbe. brez navedbe razloga za to odločitev. Rok začne teči en dan po dnevu prejema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket / tovor). Artikel mora biti vrnjen prodajalcu najkasneje v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe (nakupu).

 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru:

1. če je blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katere podjetje nima vpliva in do katerih lahko pride v odstopnem roku; na blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

2. če je blago, ki po svoji naravi ni primerno za vračilo, pokvarljivo ali hitro poteče;

3. če opravljanje storitev, če podjetje v celoti izpolni pogodbo in se je opravljanje storitev začelo na podlagi izrecnega predhodnega soglasja potrošnika in privolitve, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

4. če je dobava zapečatenega blaga, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

5. če je dobava zapečatenega blaga, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; če je embalaža odprta ali poškodovana;

6. če je dobava blaga, ki je po svoji naravi neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

7. če je dobava digitalne vsebine, ki ni dostavljena na materialnem nosilcu, pod pogojem, da se je izvajanje storitve začelo z izrecnim predhodnim soglasjem in soglasjem potrošnika.

Prejeti artikel mora biti vrnjen nepoškodovan, neodprt, originalno zapečaten ter v enaki količini in kakovosti, razen če je artikel uničen, poškodovan, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde potrošnika. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik lahko izdelke pregleda in preizkusi v obsegu, ki je nujno potreben za ugotavljanje dejanskega stanja. Potrošnik je odgovoren za znižanje vrednosti blaga, če je znižanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Obrazec za odstop potrošnika od pogodbe.

 

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki sestavljajo komplet, lahko zahteva zamenjavo za isti komplet ali vračilo denarja za celoten komplet. Potrošnik lahko v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla zamenja artikel iz kompleta, ne more pa zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.